2012. július 17., kedd

J.R.Ward - Fekete tőr testvériség 2. - Síron túli szerető

  
történet:  Rhage a Fekete Tőr Testvériség legveszélyesebb vámpírja. Nincs nála keményebb vagy gyorsabb harcos, és telhetetlenebb szerető sem. Kegyetlen átok sújtja, amelyet az Őrző szabott ki rá. Lelke sötét oldalával viaskodik, és ha egyszer alulmarad, az végzetes következményekkel jár… A gyönyörű Mary Luce Rhage védelemre szorul. Már évekkel ezelőtt elvesztette hitét a csodákban, mégis kétségbeesetten küzd annak a férfinak az oldalán, akit szeret. Az örök szerelemért. Az örök életért. Kettejük erotikus szenvedélyéről szól az Éjsötét szerető folytatása, mely az elmúlt évek legnagyobb romantikus bestsellere lett világszerte.


értékelés: Ez kegyetlen volt!Többen mondták,hogy még ennél is lesz jobb,de én ezt nem hiszem.Ez a könyv fantasztikus volt.Imádtam Rhage könyvét!Befejezem az ömlengést.
Hihetetlen volt Rhage jellem fejlődése, ahogy egy igazi "egyéjszakáskalandpasi"-ból átváltozik egy szerető és aggódó férfivá,miközben megmarad a jó humorral megáldott szépfiúnknak.Még kiemelkedő részek voltak amikor Mary megszelídíti a Rhage-ben lakó sárkányt.*Nekem is kell egy ilyen alteregó*
Itt jóval több volt az erotikus jelenet,mint az első könyvben és a végére már én is kicsit sokalltam.
Mary: Hát nem is tudom....Ő az a csaj aki még akkor is küzd amikor a többség már feladná.Meg kell mondjam próbáltam kemény lenni.Nem sikerült.Én is elpityeredtem a végén.Azt mondogattam magamban,hogy: "Nem,ez nem történhet meg.Miért pont vele?!!".Itt tiport bele a szívembe Ward.
Van még itt nekünk egy fontosabb szereplőnk,mégpedig az Őrző.Az előző könyvben sikerült egy kicsit megkedvelnem,erre most megint gyűlölöm.Kíváncsi leszek,hogy mi lesz vele.Az előző kötetnél nem tetszett az a túlzott Happy End,de most erre itt szükségem volt.


Ebben a könyvben ismerhetjük meg John Matthew-t aki majd fontos szereplőnk lesz a következőkben.Nagyon tetszettek azok a részek amikor John megismerkedik Mary-vel.
Az Alantasok Társaságát még mindig nem bírom,bár most volt egy szimpatikusabb karakterünk,Mr.O.


Találunk pár utalást a következő könyvre,ami Zsadist könyve lesz.Már alig várom,ugyanis Zsadist a másik szerelmem. Tudom,sok van.

kedvenc idézet: "Nem találok szavakat kedvesem,mert egyetlen kiejtett szavam sem méltó arra,hogy meghalld."
ezt még muszáj hozzátennem: – Jól van, nagyfiú, feküdj le! 
                                                       Ó igen! Ágy. Végre ágyban fekhet! 
                                                        – Nézd csak, ki van itt? Vishous nővér.
kedvenc szereplő: Rhage

értékelés: 5/5+

borító: 5/5

kiadó: Ulpius-ház,2009

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése