2012. július 17., kedd

J.R.Ward - Fekete tőr testvériség 3. - Megsebzett szerető

történet: A New York-i Cladwell éjszakai sötétjében halálos háború folyik a vámpírok és gyilkosaik között. A harcot a hat vámpír harcosból álló csapat, a Fekete Tőr Testvériség vívja. Zsadist közülük a legveszélyesebb, a legrémisztőbb.

Zsadist, akit korábban vérrabszolgaságba kényszerítettek, még mindig viseli szenvedéssel és megaláztatással teli múltja sebhelyeit. A csillapíthatatlan dühéről és sötét oldaláról hírhedt férfitól mind a vámpírok, mind az emberek rettegnek. Egyetlen társa a harag, egyetlen szenvedélye a terror – amíg meg nem ment egy csodálatos nőt…

J. R. WARD megírta korunk legsikeresebb „véres-romantikus” sorozatát, melynek világszerte szép számmal vannak hódolói. Az Ulpius-ház az Éjsötét szerető és a Síron túli szerető után a sorozat harmadik részével csábítja olvasóit Ward káprázatos, rémséges, baljós és szenvedélyes világába.

értékelés: Hát mit ne mondjak,nem  véletlenül mondja mindenki,hogy ez a könyv kegyetlenül jó. Befúrta magát a beleimbe,kikaparta őket majd jól megrugdosta. Tudom,hogy brutális vagyok,de ez semmi ahhoz képest amit a könyv olvasása alatt éreztem. Elborzasztott Zsadist élete. Nagyon sok mindenen ment keresztül, de ott van neki ám Phury, akit én emiatt az egy dolog miatt szeretek. Különben ő nem a szívem csücske,nem tudom miért.
Azt hiszem nem hazudok,hogyha azt mondom,hogy nincs olyan aki ne szeretné Zsadistot, ő az aki belopta magát a szívünkbe.Cáfoljon meg aki tud. 
Bella nekem nem volt olyan nagy durranás, bár az elején hozta a formáját rendesen amikor elrabolták. Azután inkább Zsadist őrlődésére és fejlődésére koncentráltunk.
Nagyon szépen volt összerakva az egész könyv és Ward nehéz témákat is felhozott, mint például a drogfüggőség (pl:Phury,Rehv), valamint a nemi erőszak ami Z-n és John-on is érezteti a hatását. Szerencsére Ward komolyan vette ezeket és jól bánt velük.

Amiért viszont jól megrugdosnám az írónőt az az,hogy szegény John-nal nagyon durván bánik. Thort is nagyon sajnálom,és megértem,de szegény kölyöknek volt elég baja is Wellsie elvesztésén kívül is.Wellsie és Sarelle volt a két kedvenc női szereplőm erre bumm!Most mit mondhatnék erre?!
Ellentétben az előző kötettel itt kevesebb erotika volt,kivéve Bella termékeny időszakánál amin jót nevetgéltem.
Alantasok társaságáról a véleményem nem változott,még mindig nem szeretem őket és nem értem hogy mi célból vannak. Ward valami ütősebb gonoszt is kitalálhatott volna.

Ami engem meglepett az a Tiszteletes volt. Nem gondoltam volna az illetőre aki őt takarja. Alig várom,hogy az ő könyvéhez érkezzünk,de előtte még Butch könyve jön amit annyira szerettem volna gyűlölni. Nem sikerült. De erről majd a következő posztban.

kedvenc idézet: "Amíg nem találtál rám,halott voltam,bár lélegeztem.Világtalan voltam,bár láttam.Aztán eljöttél....és megsebzett lelkemet életre keltetted."

kedvenc szereplő: Zsadist

értékelés: 5/5+

borító: 5/5

kiadó: Ulpius-ház,2009

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése