2012. augusztus 27., hétfő

Liebster Award & Award from Babus

I.) Liebster Award


A díjat köszönöm szépen Nikii_Kovács - nak!!!!!

A szabályok: - Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
                  - A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni  kell
 - 11 kérdést kel feltenni a jelöltnek
      - 11 embert meg kell jelölni és linkelni 

1.)feladat

1.Általános suliban benne voltam a "Rajzszakkörös csapatban".
2.Kedvenc mesekönyvem a Boribon és a hét lufi, amit még mostanában is gyakran előveszek.:P
3.Van egy Angol Pointerem, aki Oli névre hallgat. Amúgy most lett 7 éves, úgyhogy: Boldog Szülinapot Oli!!
4.Megszállottan gyűjtöm a plüssállatokat.:D Ez a család majdnem minden tagjára igaz.
5.Régóta vágyom egy távcsőre.*_*
6.Óriási rajongója vagyok a GLBT könyveknek,és egyéb ezzel foglalkozó dolgoknak.(pl:Yaoi)
7.Kedvenc Milka csokim: " Chocolate Dessert".
8.Cinnáról ( Hunger Games ) a 3.kötet erejéig azt hittem,hogy pasi.xD
10.Imádok keresztrejtvényt fejteni.
11.Angol nyelvű gimnáziumba megyek.FÉLEK!!!

2.)feladat

1.Olvasás közben szoktatok zenét hallgatni?
Régebben szerettem,de egy idő után leszoktam róla,mert rájöttem,hogy nehezen tudok tőle koncentrálni.

2.Melyik a kedvenc könyvolvasó pózozok?
Öööö...fekve,könyv a kézben?

3.Hol szeretek leginkább olvasni?
A nappaliban,a kanapén.

4.Van e olyan barátnőtök aki szintén könyvmoly?
Hát molyos ismerősök/barátok mindenképp,és azonkívül is van.Kemény két darab.x'D

5. A családban csak te vagy könyvmoly, esetleg anyukád-apukád-kutyád-macskád is ?
Apukám,bár elég eltérő az ízlésünk.

6.Vörös pöttyös vagy Arany pöttyös könyvek ? :) Esetleg egyik sem ? Vagy mindkettő ?
Mindkettő.

7. Mit szeretsz leginkább a molyon? Csak egy dolgot ! :)
A rengeteg embert akik szintén olyan könyvmazochisták mint én.:"D

8.Ha elutazol általában hány db könyvet viszel magaddal?
Régebben 1-2-őt vittem,aztán feltalálták azt a fantasztikus dolgot,hogy E-book,úgyhogy most már sokat.

9.Mi a véleményed a vámpíros, vérfarkasos, tündéres és egyéb misztikus lényes könyvekről ?
Hát mi lenne?!Imádom őket.

10.Először a könyvet olvasod el és utána a filmet (ha van belőle persze) vagy először a film és utána a könyv?
Először mindenképpen a könyvet.:)

11.Szoktál újra olvasni ?
Általában csak a kedvenceimet,de azokat minden mennyiségben.:)

Nos,tudom,hogy még lenne egy 3. és egy 4. feladat,de szerintem már mindenkinél járt ez a díj úgyhogy nem hiszem hogy szükséges lenne továbbküldeni.Ha mégis akkor kövezzetek meg és követeljétek.:'D

II.) Award from Babus

Nagyon szépen köszönöm Babus-nak!!! ( http://babus-fashion.blogspot.hu/ )

1.)feladat
Nos,az előző díjnál már írtam 11 dolgot magamról, úgyhogy ezzel megvolnék.:"D

2.)feladat

1.Miért és mikor kezdtél el blogolni?
Hát ha nagyon akarjuk akkor kb. 5 éve amikor az egyik ismerősöm ötlete volt,hogy csináljunk egy ilyen idézetes,képes blogot.Úgy 2 hétig üzemelt.Na,de ha ezt nem számítjuk akkor nyár közepén kezdtem el a könyvrajongásomból kiindulva.:'D

2. Érdekel a divat?
Igen,mondhatni.A forever 21-es  cuccokért pedig megveszek.:P

3.Mik a terveim a közeljövőben?
Hát legelőször szeretném túlélni az első egy hetet a gimiben.Aztán pedig minden erőmmel megtanulni tökéletesen angolul.

4.A legjobb barátnőim...?
CMB Forever <3 !!!! azaz Mesi és Babus!:D

5.Mit szeretek az olvasásban?
Erre csak egy idézetet mondnék: " Néha azért szeretünk olvasni,mert a könyvek világa érdekesebb a sajátunknál." (Nem biztos,hogy pontosan így van...:S)


6.Milyen filmeket szeretsz?
Mindenfélét.A fantasy-tól kezdve a klasszikusokig.
De Tim Burton filmek bármikor jöhetnek.:)

7.Mi motivál téged?
Hmmm,nehéz kérdés.Majd egyszer kifejtem,ha nagyon kíváncsi vagy rá...:'P

8.Kedvenc dalod?
Nincs kifejezett kedvenc,de mostanában nagyon szeretem Adam Lambert - Sleepwalker című dalát.:D

9.Kedvenc helyem,ahol szeretek lenni?
Hát ha úgy érted,hogy így általában,akkor apukám padlásszobáját mondanám,ha meg külföldre érted akkor pedig Londont nagyon szeretem.:)

10.Mit sportolsz?
Jelenleg teniszezem és néhanapján lovaglom,de rengeteg sportot kipróbáltam már.

11.Kedvenc szerző/írő?
Hú,hát ha most így gyorsan mondani kéne valamit akkor KMM-et mondanám,de Justin Cronin-t is nagyon szeretem.:)

Még egyszer nagyon szépen köszönöm mind a két Díjat!!!!:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése