2012. július 16., hétfő

J.R.Ward - Fekete Tőr Testvériség 1. - Éjsötét Szerető



történet: Az éjszaka sötétjében halálos küzdelem folyik a vámpírok és a vadászok között. A Fekete Tőr Testvériség hat vámpírharcosa felesküdött rá, hogy megvédi a vámpírokat a rájuk törő ellenségtől. Vezetőjük, a jóképű, emberfeletti erővel bíró Wrath maradt az egyetlen tisztavérű vámpír a Földön. Szülei gyilkosait keresi, hogy végre kiegyenlítse a számlát. Küldetése során találkozik a gyönyörű Beth-szel, aki mit sem tud származásáról: nem sejti, hogy félig vámpír. Wrath-nak be kell vezetnie a lányt a halottak világába, hiszen ez az öröksége, a sorsa… Egy új érzés, a testét gyötrő nyugtalanság miatt Beth képtelen ellenállni a veszélyesen vonzó férfinak, aki éjszakánként meglátogatja, ám történetei a Testvériségről és a vérről megijesztik. A férfi érintése lángra lobbantja Beth-t, ám ez egy fenyegető, mindkettőjüket felemésztő vágy…
Kettejük szerelméről, erotikus szenvedélyéről szól a Fekete Tőr Testvériség sorozat lebilincselő első könyve, mely az elmúlt évek legnagyobb romantikus bestsellere lett világszerte.

értékelés: Úgy álltam neki ennek a könyvnek,hogy olvasok egy erotikus,vámpíros könyvet,de semmi több.Hát ez nem így lett.Pozitívan csalódtam benne.Kicsit fura volt,hogy Wrath vak,bár ez egyben lenyűgöző is.Ki gondolná,hogy a vámpírok királya,aki 2 méter magas,a legerősebbek egyike nem lát semmit?!Mondjuk azt a napszemüveget mellőzhette volna....Wrath alapvetően szimpatikus karakter és nagyon jót tett a könyvnek, hogy az ő szemszögéből is követhetjük a történetet,Beth karakterét is nagyon megkedveltem.Talán ő az a női főszereplő akivel nagyon együtt tudtam érezni.A könyv első felében a sok szexjelenet engem nem zavart,hiszen tudtam,hogy mire kell számítanom.
A kevésbé érdekes részek számomra az Alantasok Társasága volt.Volt olyan,hogy kicsit átlapoztam,mert nem nagyon láttam,hogy szükséges lett volna a könyv megértéséhez.És ezekkel a nevekkel sem voltam kibékülve,hogy: Mr.X,Mr.D,Mr.O...stb.stb.Ami még nem tetszett nekem az a túlzott Happy End.Nem akarok spoilerezni de Darius-szal az a dolog nem nagyon tetszett nekem.
A világ és a karakterek szépen ki vannak dolgozva,bár egyelőre még csak Wrath-ra és Beth-re koncentrált az írónő.Reméltem,hogy a többi kötet nem róluk fog szólni, és hála isten így is lett.
Humor is volt benne bőven,főleg Butch jeleneteinél.
Nagyon tetszett a könyv,egyelőre még nem került fel kedvenceim listájára,de amit a következő kötetekről olvastam,biztos vagyok benne,hogy nagy kedvenc lesz a sorozat.
Tökéletes egy délutáni kikapcsolódásra.:)


kedvenc idézet:Isten hozott a féltékenység világában.Belépéskor kapsz egy kis hasogató fejfájást,szinte leküzdhetetlen vágyat,hogy meggyilkolj valakit,és egy kisebbrendűségű komplexust."
kedvenc szereplő: Rhage,Beth

értékelés: 5/4.5

borító: illik a könyv stílusához, 5/5

kiadó: Ulpius-ház,2008

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése